پردیس شهید مدرس ایلام

شرایط و مدارک ثبت نام پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته پردیس شهید مدرس ایلام

  به نام خدا

 با احترام و ضمن تبریک به پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته و آرزوی توفیق روز افزون برای آنان 

  1. پذیرفته شدگان کارشناسی ناپیوسته مجاز هستند از روز چهارشنبه 01/07/95 لغایت روز یک شنبه 04/07/95 به صورت اینترنتی، از طریق سامانه گلستان   :     ( 10.9.29.92  // http:)از طریق مرورگر اکسپلورر  ثبت نام  غیر حضوری خود را انجام دهند.
  2. برای ورود به سامانه گلستان، نام کاربری هر معلم دانشجو U951 و در ادامه کد داوطلبی (مثل U951******) و رمز عبور «کد ملی» می باشد.
  3. ثبت نام معلم دانشجویان پس از ارائه حضوری مدارک تحصیلی توسط شخص معلم دانشجو و تایید صحت اطلاعات ثبت نام الکترونیکی توسط کارشناس پردیس طی روزهای 06/95/07و 07/95/07 در پردیس محل تحصیل، نهایی می گردد.
  4. انتخاب واحد دانشجویان ناپیوسته به صورت گروهی طی روزهای دوشنبه 05/07/95 و سه شنبه 06/07/95 توسط کارشناس آموزش پردیس ها و واحدهای تابعه انجام می گیرد.
  5. شروع سال ‏تحصیلی برای معلم دانشجویان کارشناسی ناپیوسته از روز چهارشنبه 07/07/95 خواهد بود.
  1. مدارک مورد نیاز ثبت نام، براساس دستورالعمل ثبت نام کارشناسی به شرح ذیل می باشد:
  • یک برگ پوشه سفید روغنی و گیره
  • پرینت قبولی
  • اصل شناسنامه و یک سری کپی تمام صفحات آن
  • اصل کارت ملی و یک سری کپی پشت و روی آن
  • شش قطعه عکس تمام رخ 4×3 تهیه شده در سال جاری
  • اصل یا گواهی مدرک کاردانی و یک برگ کپی آن
  • اصل حکم کارگزینی و یک برگ کپی آن مربوط به سال 1395
  • فرم موافقتنامه کتبی از اداره آموزش و پرورش محل خدمت
  • فرم 502 مهر و امضا شده از اداره آموزش و پرورش محل خدمت
  1.  قبولی آن دسته از پذیرفته شدگان یک رشته ـ محل که تعداد آنها کمتر از 15 نفر است، کم لن یکن تلقی میشود و ثبت نام آنها در پردیس ها، ممنوع است (این بند شامل رشته امور تربیتی ( گرایش عمومی و متوسطه ) و رشته راهنمایی و مشاوره است). همین حکم به همه رشته هایی که پس از ثبت نام به حد نصاب مقرر نرسند، حاکم است. در صورتیکه این دسته از پذیرفته شدگان تمایل به ادامه تحصیل داشته باشند، می بایست به واحدهایی که آمار پذیرفته شده آنها بالای 15 نفر است، جهت ثبت نام و ادامه تحصیل مراجعه نمایند.